اجاره ون در غرب تهران

در این مقاله میخوانید:

اجاره ون غرب تهران

اجاره ون در منطقه غرب تهران یکی از خدمات مورد نیاز برای مسافرت‌های گروهی یا فعالیت‌های تجاری است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. اما قبل از انتخاب ون مناسب، شناخت و آگاهی از امکانات و خدمات موجود بسیار حیاتی است. در ادامه به بررسی امکانات و خدماتی که ون‌های اجاره‌ای در منطقه غرب تهران ارائه می‌دهند، می‌پردازیم.

اجاره ون غرب تهران

اجاره ون غرب تهران

سرویس‌های اجاره ون با راننده در غرب تهران

از طریق مجموعه‌های معتبری مانند سفرکار ارائه می‌شود و می‌توانید از این خدمات برای موارد گوناگونی استفاده کنید:

1. اجاره ون مسافرتی:

این سرویس به شما امکان می‌دهد برای سفرهای گروهی یا خانوادگی، از ون‌های مجهز و راحت با راننده استفاده کنید.

2. اجاره ون دربستی:

این سرویس برای نیازهای خاصی مانند انتقال بارهای حساس یا حیوانات خانگی مناسب است و امکان حمل اشیا بزرگ و حساس را فراهم می‌کند.

3. اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی:

با استفاده از این سرویس می‌توانید به‌راحتی از فرودگاه به مقصد مورد نظر خود و بالعکس منتقل شوید.

4. اجاره ون برای ترانسفر مدیران:

این سرویس برای انتقال مدیران و کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها به مقاصد مختلف مناسب است و امکانات رفاهی را فراهم می‌کند.

5. اجاره ون برای سرویس مدارس:

این سرویس به‌منظور انتقال دانش‌آموزان از منازل به مدارس، همچنین برگشت دانش‌آموزان به خانه استفاده می‌شود.

6. اجاره ون لوکس با راننده تشریفاتی:

این سرویس برای موارد خاصی مانند مراسم‌ها و تشریفات رسمی مناسب است و ون‌های لوکس با راننده‌های مجرب و آشنا با امور تشریفاتی ارائه می‌شود.

قیمت اجاره ون در غرب تهران

قیمت اجاره ون به عوامل زیادی از جمله مدل ون انتخابی، تعداد نفرات، ساعات ون در اختیار، مسافت طی شده، میزان بار و… بستگی دارد. به همین دلیل ارائه قیمت قطعی امکان پذیر نیست و برای دریافت قیمت باید با شرکت تماس گرفته و با بیان شرایط، مبدا، مقصد و امکانات درخواستی، قیمت دقیق و قطعی سفر شما ارائه شود.

نحوه اجاره ون در غرب تهران از سفرکار

برای اجاره ون در منطقه غرب تهران می توانید از دو روش اقدام کنید. روش اول تماس مستقیم با شرکت با شماره (67189000-021) و ارائه اطلاعات سفر به پشتیبان شرکت است. روش  دوم ورود به سایت سفرکار و تکمیل اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت درخواست را پر کنید.

اجاره ون غرب تهران

اجاره ون غرب تهران

مناطق غرب تهران برای اجاره خودرو

غرب تهران شامل چند منطقه است که شما می‌‌توانید در هر یک از مناطق زیر، نسبت به اجاره خودرو در غرب تهران اقدام فرمایید:

 

منطقه ۲

بوعلی، سعادت‌آباد، مدیریت، کوهسار، پونک، شهید چوب‌تراش، شهید خرم رودی، صادقیه شمالی شهرک هما، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران‌ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون شهر، توحید، زنجان، شادمهر، ایوانک، دریا، شهرک غرب (قدس)، آسمان‌ها، درختی، فرحزاد، مخابرات، پرواز، آزادی، اتوبان حکیم، اتوبان شیخ فضل‌الله نوری، اتوبان محمدعلی جناح، اتوبان نیایش، اتوبان یادگار امام، بهبودی، جلال آل‌احمد، خوش شمالی، ستارخان، شادمان، شهرک ژاندارمری، شهرک غرب، گیشا، مترو شریف، مرزداران.

شهرک غرب در منطقه 2 واقع شده و به عنوان یکی از مراکز اصلی شرکت‌های خصوصی و فعالیت‌های غیردولتی و لوکس شناخته می‌شود. در این منطقه، بیشترین تقاضا برای خدمات اجاره ون مربوط به ترانسفر به و از نمایشگاه بین‌المللی تهران است. دسترسی آسان شهرک غرب به بزرگراه‌های چمران، نیایش و یادگار امام، باعث شده تا حمل و نقل در این منطقه فراوان‌تر باشد و خدمات گشت درون شهری از این منطقه نسبت به مناطق دیگر بیشتر باشد.

علاوه بر این، شهرک غرب به طور مداوم میزبان مسافران خارجی از فرودگاه امام خمینی است. خدمات اجاره ون فرودگاه شامل ترانسفر تشریفاتی در فرودگاه می‌باشد، که با استفاده از ون‌های لوکس مانند بنز ویتو و با رانندگان مسلط به زبان انگلیسی، ارائه می‌شود.

 منطقه ۵

شهران جنوبی و شمالی، شهر زیبا، اندیشه، بهاران، کن، المهدی، باغ فیض، پونک جنوبی، پونک شمالی، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مراد آباد، پرواز، سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، بیمه، آپادانا، جنت‌آباد جنوبی، جنت‌آباد شمالی، جنت‌آباد مرکزی، شاهین، آیت‌الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، ایران‌زمین شمالی، بولوار تعاون، بولوار فردوس، بولیوار، پونک، پیامبر، جنت‌آباد، سازمان برنامه، ستاری، سردار جنگل، سولقان، شهرک اکباتان، شهید مهدی باکری.

 منطقه ۲۱

شهرک دریا، تهرانسر غربی، تهرانسر شرقی، باشگاه نفت، تهرانسر مرکزی، شهرک پاسداران، تهرانسر شمالی، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر شمالی، چیتگر جنوبی، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، اتوبان تهران کرج، بزرگراه فتح، تهرانسر، شهرک ۲۲ بهمن، شهرک دانشگاه شریف.

منطقه 21 به دلیل وجود تعداد زیادی کارخانه و کارگاه صنعتی، از جمله پرکارترین مناطق غرب تهران است که نیازمند سرویس های اجاره ون برای انتقال کارکنان و پرسنل این واحدهای صنعتی است. همچنین به دلیل قرار گرفتن در مسیر بزرگراه های شهید لشکری و فتح، این منطقه به عنوان محل مناسبی برای ترانسفر به فرودگاه‌های امام و جنوب تهران و مهرآباد شناخته می‌شود.

ضمناً به دلیل وجود مناطقی همچون چیتگر که جزء پرجمعیت‌ترین مناطق تهران محسوب می‌شود، ترانسفر از منطقه 21 به سایر نقاط شهر بیشتر است. خدمات اجاره ون در تهرانسر مرکزی و شمالی، شهرک هواپیمایی، شهرک آزادی و کاظمیه نیز در این منطقه ارائه می‌شود.

 

منطقه ۲۲

دهکده المپیک، زیبادشت بالا، گلستان شرقی، زیبادشت پائین، شریف، گلستان غربی، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان‌شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه‌آهن – شهرک گلستان دهکده المپیک.

خدمات اجاره ون در منطقه 9 تهران

منطقه 9 نیز در غرب استان تهران واقع شده است و یکی از محل های اصلی ترانسفر به فرودگاه مهرآباد است. بسیاری از خدمات اجاره ون در این منطقه به منظور تسهیل در سفرهای به و از فرودگاه مهرآباد ارائه می‌شود، که این فرودگاه در قلب منطقه 9 واقع شده است.

اجاره ون غرب تهران

موارد اجاره ون در غرب تهران

در ادامه به مواردی که افراد و ساکنین غرب تهران اقدام به کرایه ون می کنند شامل:

گشت داخل شهر در غرب تهران

گشت‌های داخل شهر و منطقه شامل گشت‌های یک ساعته، 6 ساعته و یک روزه است. این خدمات به منظور انجام تردد در داخل منطقه و شهر تهران ارائه می‌شود.

گشت یک ساعته تنها در منطقه غرب تهران انجام می‌شود، و در صورت خروج از منطقه، هزینه ساعات اضافه محاسبه می‌شود.

گشت‌های 6 ساعته و یک روزه در داخل شهر تهران انجام می‌شود، و قیمت گشت 6 ساعته در مناطق غربی تهران معمولاً کمتر از اجاره روزانه ون است.

اجاره ون برای تبلیغات و پروژه‌های تبلیغاتی در غرب تهران

منطقه تجاری شهرک غرب، محل مرکزی برندهای برجسته مواد غذایی در ایران است. به همین دلیل، استفاده از بیلبورهای متحرک و ون‌های تبلیغاتی به عنوان یکی از روش‌های نوین تبلیغاتی در این منطقه مورد توجه قرار می‌گیرد. ون‌ها با استفاده از بنرهای تبلیغاتی طراحی می‌شوند و برای مدت‌های مختلف مانند یک ماه، در خیابان‌های اصلی منطقه حرکت می‌کنند، به‌طوری‌که مردم هر روز با این ون‌ها در خیابان‌ها روبرو می‌شوند.

اجاره ون برای جابجایی پرسنل دانشگاه‌های غرب تهران

اجاره ون برای جابجایی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها یکی از خدمات پرطرفدار است. دانشگاه آزاد اسلامی علوم سیاسی و دانشگاه تربیت بدنی دو نمونه از این دانشگاه‌ها هستند که می‌توانند برای خدمات ون با سفرکار تماس بگیرند.

امکانات ون اجاره‌‌ای

ون‌های اجاره‌ای در مجموعه سفرکار با امکانات متنوع و کارآمد برای راحتی و رضایت مشتریان ارائه می‌شوند. این امکانات عبارت‌اند از:

  1. تمیزی ون‌ها: پس از اجاره ون در غرب تهران، ون‌ها به مشتریان با کاملاً تمیز تحویل داده می‌شوند؛ زیرا قبل از تحویل به مشتریان، به کارواش می‌روند تا اطمینان حاصل شود که در شرایط بهداشتی خوبی قرار دارند.
  2. سیستم صوتی: ون‌ها دارای سیستم صوتی با کیفیت برای تفریح مسافران هستند؛ این سیستم شامل فلش، کابل AUX و CD برای پخش موسیقی از دستگاه‌های مختلف خواهد بود.
  3. سیستم گرمایشی و سرمایشی: ون‌ها به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز شده‌اند تا در هر فصلی از سال، مسافران در شرایط راحتی باشند.
  4. صندلی‌های نرم و راحت: صندلی‌های ون‌ها با طراحی مناسب و با استفاده از مواد نرم و ارگونومیک، باعث افزایش راحتی و آسایش مسافران می‌شوند و از خستگی ناشی از سفر جلوگیری می‌کنند.

 

آدرس:

تهران، محله صادقیه، خیابان 20 متری سازمان آب، پلاک 167، مجتمع مهرگان، طبقه همکف، واحد 25

شماره تماس:

02167189

ایمیل:

[email protected]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *