اجاره ون فرودگاه مهرآباد

در این مقاله میخوانید:

اجاره ون فرودگاه مهرآباد

اگر قصد سفر با گروهی از افراد را دارید و یا تعداد چمدان‌های شما برای سفر زیاد باشد، می‌توانید به آسانی یک تاکسی ون رزرو کنید و با کمک آن به مقصد فرودگاه مهرآباد بروید.

تاکسی ون فرودگاه مهرآباد فرصتی منحصر به فرد برای مسافرانی است که قصد کاهش هزینه‌ها و کرایه‌های اضافی تاکسی معمولی را دارند. این رزرو به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های سفر را مدیریت کرده و در عین حال، در محیطی بزرگ‌تر بنشینید و جلوی درب فرودگاه پیاده شوید.

در ادامه، می‌خواهیم مزایا و فواید رزرو تاکسی ون فرودگاه مهرآباد را برای شما بررسی کنیم. اگر همراه با دوستان و آشنایان خود سفری تدارک دیده‌اید و یا تعداد چمدان و ساک‌های سفری شما بالاست، می‌توانید از طریق سایت سفرکار درخواست تاکسی ون خود را ثبت کنید.

اجاره ون فرودگاه مهرآباد

اجاره ون فرودگاه مهرآباد

ون اجاره برای فرودگاه مهرآباد

یکی از فرودگاه‌های ایران که سال‌هاست مسافران زیادی را در خود می‌بیند، فرودگاه مهرآباد است. البته چندسالی است که در این فرودگاه تنها پروازهای داخلی انجام می‌شود و پروازهای بین‌المللی در فرودگاه امام خمینی صورت می‌گیرد.

فرودگاه مهرآباد در سال ۱۳۱۷ در روستای مهرآباد تهران ساخته شد، البته در حال حاضر چنین روستایی وجود ندارد. در اطراف فرودگاه، باندهای فرودگاه قرار دارند که تا چشم کار می‌کنند. رفت و آمد به فرودگاه یکی از مشکلات عمدهٔ افرادی است که پروازهای داخلی را انجام می‌دهند، چرا که نمی‌توانند خودروی شخصی برده و در صورتی که دسته‌جمعی باشند، با کلی بار و چمدان و وسایل، تاکسی بگیرند.

هزینه بالایی برای تاکسی از سراسر ایران تا فرودگاه امام خمینی باید پرداخت کرد و در نهایت تنها ۴ نفر می‌توانند در یک تاکسی سوار شوند. اما با اجاره ون از سفرکار، می‌توانید به راحتی از هر شهری ون مورد نظر خود را با کمترین هزینه انتخاب کرده و از درب منزل سوار شوید، بدون نگرانی از دیر رسیدن به فرودگاه.

ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد دارای ۶ ترمینال است. ترمینال ۴ تنها برای پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد و ترمینال ۶ برای پروازهای ورودی اختصاص دارد. اما بی شک مشاهده کرده‌اید که ترمینال ۲ همواره پرازدحام‌ترین ترمینال فرودگاه مهرآباد است. بنابراین، اگر مسافر هستید یا قصد دارید کسی را دریافت کنید، حتماً باید بدانید که به کدام ترمینال مراجعه کنید.

یکی از مزایای اجاره ون دربستی برای فرودگاه مهرآباد، ورود رانندگان به ترمینال‌های فرودگاه است. این رانندگان به خوبی می‌دانند که شما را به کدام مکان ببرند تا به موقع برای پرواز حاضر شوید. زیرا ۲۰ دقیقه قبل از ساعت پرواز، پذیرش مسافران به اتمام می‌رسد. بنابراین، حتماً باید حداقل یک ساعت قبل از پرواز در سالن حضور داشته باشید.

در ترمینال ۱، پروازهای خروجی شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، کیش‌ ایر و وارش انجام می‌شود. ترمینال ۲ شاهد پروازهای ورودی کیش‌ ایر، زاگرش و وارش، و همچنین پروازهای ورودی و خروجی ایرلاین‌های ایران‌ ایر، آتا، کارون، ایران ایر تور، قشم ایر و معراج است. ۴ نیز برای مسافران پروازهای خروجی شرکت‌های کاسپین، تابان، آسمان، پویا، ساها، ماهان و سپهران می‌باشد.

۶ برای پروازهای ورودی شرکت‌های هواپیمایی ماهان، کاسپین، آسمان، تابان، اترک، ساها، سپهران و پویا است. در نهایت، ترمینال‌های ۳ و ۵ تنها برای مسافران حج، عمره و نمنع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دسترسی فرودگاه مهرآباد با کرایه ون

رسیدن به فرودگاه مهرآباد با استفاده از خط مترو امکان پذیر است، اما واقعاً سفر با کلی وسیله و از طریق مترو، یک تجربه دشوار است. اجاره ون به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با کمترین دردسر، از هر نقطه‌ای به فرودگاه مهرآباد برسید.

خدمات کرایه ون برای فرودگاه به عنوان یک سرویس ویژه و حیاتی محسوب می‌شود. این خدمات نه تنها برای مسافرانی که باید به موقع به پرواز خود برسند، بلکه برای مسافرانی که باید بلافاصله پس از رسیدن به فرودگاه به مقصد خود بروند نیز اساسی است، به ویژه اگر آن فرد یک مهمان مهم برای شما باشد. بنابراین، تمام جوانب ترانسفر مسافر و حتی گشت و گذار در تهران باید به دقت بررسی شود.

استفاده از ون‌های فرودگاه یکی از بهترین راهکارها برای این منظور است. این ون‌ها به صورت عادی، نیمه تشریفاتی و تشریفاتی در دسترس هستند و می‌توانند به مدل و برند‌های مختلفی داشته باشند. در ادامه، قصد دارم یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات کرایه ون فرودگاه را به شما معرفی کنم.

اجاره ون فرودگاه مهرآباد

اجاره ون فرودگاه مهرآباد

اهمیت اجاره ون برای فرودگاه

شاید پرسش برایتان پیش آید که چرا نیاز به اجاره ون برای رسیدن به فرودگاه داریم. علاوه بر فرودگاه مهرآباد، فرودگاه‌های بسیاری در کشور وجود دارند که روزانه تعداد زیادی پرواز در آن‌ها انجام می‌شود. به عنوان مثال، یک گروه قصد دارد از تهران به مشهد و فرودگاه هاشمی‌نژاد سفر کنند. برای رسیدن به فرودگاه، نیاز به یک خودرو دارند تا به راحتی به پرواز خود برسند و از طرف دیگر، در فرودگاه هاشمی‌نژاد برای رسیدن به هتل یا گردش در شهر، نیاز به یک خودروی گروهی دارند.

پس تنها راه و بهترین راه برای این کار این است که در هر دو شهر از کرایه ون استفاده کنند. مجموعه سفرکار با ارائه خدمات کرایه ون در شهرهای مختلف، این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا در تمامی شهرها بتوانید به راحتی به هر جایی که مقصدتان است بروید. حالا می‌دانید که با توجه به دوری فرودگاه از شهر، مسافرانی که از هواپیما پیاده می‌شوند باید با چه وسایلی به مقصد خود برسند.

اجاره ون برای مسافران تشریفاتی در فرودگاه

اگر شما مسافر ویژه‌ای در تهران دارید و قصد بردن این مسافران به گردش در شهرهای دیگر را دارید، می‌توانید از ون‌های تشریفاتی سفرکار استفاده کنید. این ون‌ها با ظاهر شیک و لوکسی که دارند، بسیار مناسب برای گردشگران خارجی و مهمانان مهم شما محسوب می‌شوند. زیرا برای بسیاری از مسافران خارجی که دارای سمت و عنوان خاصی هستند، تشریفات و خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود که ترانسفر مسافران نیز یکی از این موارد مهم تشریفاتی است.

خدمات ترانسفر فرودگاه مهرآباد شامل ترانسفر از منزل تا فرودگاه با خودروی درخواستی و همچنین ترانسفر تا پرواز از مسیر اختصاصی است. با اجاره ون به فرودگاه، سفر خود را آغاز کنید. فرودگاه مهرآباد نقطه آغاز و پایان سفر به مقصد سایر شهرهای ایران می‌باشد. برای رفتن به این فرودگاه، در صورتی که تعداد اعضای خانواده یا همسفرانتان بیشتر از ظرفیت یک خودروی سواری باشد، می‌توانید با رزرو ون فرودگاه مهرآباد، با آسودگی خاطر، در زمان مقرر به پرواز خود برسید.

فرقی نمی‌کند که از کدام نقطه تهران یا کدام شهر قصد سفر به فرودگاه مهرآباد را دارید، سفرکار، با سابقه درخشان در اجاره ون تاکسی برای فرودگاه مهرآباد، در اسرع وقت و با بهترین قیمت‌ها، ارزان‌ترین راه برای رفتن به فرودگاه مهرآباد را به شما توصیه می‌کند.

مزایای تاکسی ون فرودگاه

آیا تعداد چمدان‌های سفری شما زیاد است؟ تعداد افرادی که قرار است با آن‌ها سفر کنید از 3 نفر بیشتر است و فضای یک تاکسی معمولی برای شما تنگ و کوچک است؟ می‌خواهید با آرامش بیشتر و در فضایی بزرگ و راحت تا فرودگاه بنشینید؟ در چنین شرایطی می‌توانید از تاکسی‌های ون فرودگاه امام استفاده کنید. تاکسی ون دارای فواید و مزایای بسیاری است که به شما کمک می‌کند تا زمان رسیدن به مقصد فرودگاه امام، بر روی صندلی‌هایی نرم و راحت استراحت کنید. از دیگر مزایای تاکسی ون فرودگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. هزینه کمتر کرایه
2. ایمنی بالای خودرو
3. مصرف پایین سوخت
4. راحتی و آسایش مسافران
5. هزینه تعمیرات کمتر و مقرون به صرفه‌تر در مقایسه با تاکسی معمولی

توجه داشته باشید که هزینه اجاره تاکسی ون فرودگاه امام ممکن است با تغییر موارد زیر، متغیر باشد:

– افزایش و یا کاهش مدت زمان اجاره ون
– تغییر نوع خودرو از معمولی به تشریفاتی و یا بالعکس

اجاره ون فرودگاه به همراه راننده

برای ترانسفر فرودگاهی در شهرهایی که به آن‌ها آشنایی ندارید، مناسب‌ترین راه اجاره ون به همراه راننده است. این رانندگان، به ویژه رانندگان تشریفات با سابقه بالا و همچنین آشنایی با تمامی شهرهای ایران، می‌توانند راهنمای خوبی برای گردش‌ها و مسافرت‌های شما با ون باشند.

شما می‌توانید با اجاره ون به همراه راننده از سفرکار، در پایان سفر و هنگام خروج از فرودگاه، ون مورد نظر به همراه راننده را بدون معطلی در جلوی درب فرودگاه مشاهده کنید. همچنین، برای رفتن به فرودگاه، در ساعت مقرر، جلوی درب منزل سوار شده و با خدمات ویژه اجاره ون، سفری بی‌دغدغه را آغاز کنید.

انواع ون اجاره‌ای برای فرودگاه مهرآباد

با توجه به تعداد مسافران و نوع سرویس مورد نظر، می‌توانید یکی از مدل‌های زیر را انتخاب کنید.

  • 1- ون وانا:

ون وانا یکی از ون‌های ارزان برای اجاره می‌باشد. این ون با ظرفیت 14 نفر، برای سفرهای دسته‌جمعی و عادی مناسب است. اگر برای رفتن به فرودگاه نیازی به ون با امکانات خیلی زیاد ندارید، می‌توانید به راحتی و با هزینه کم از مجموعه سفرکار ون وانا را اجاره کنید. ون وانا با داشتن صندلی‌های راحت با امکان تنظیم دستی و تخت‌خواب شو، می‌تواند بهترین انتخاب برای گشت‌های درون‌شهری قبل و یا بعد از فرودگاه باشد. در حال حاضر این ون تنها برای ترانسفرهای فرودگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ون وانا شباهت زیادی به ون تویوتا هایس دارد و می‌توانید برای اجاره یک ون ارزان‌تر ولی شبیه به یک مدل ون تویوتا داشته باشید.

  • 2- ون تویوتا هایس:

ون تویوتا هایس نسبت به ون‌های تشریفاتی از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. این ون با ظرفیت 14 نفر و سیستم سرمایش و گرمایش متعادل، از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است. این ون پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ون نیمه تشریفاتی در ایران است. نسبت به امکانات رفاهی که دارد، از قیمت مناسبی برای اجاره برخوردار است و می‌تواند برای مسافرت‌های گروهی و ترانسفر فرودگاهی بهترین انتخاب باشد.

  • 3- ون هیوندای H350:

ون هیوندای H350 مناسب برای میهمان‌ها و مراسم تشریفاتی است. این ون با ظاهر شیک و لاکچری، مناسب برای هر نوع ترانسفر تشریفاتی است. این ون ظرفیت 10 نفر به غیر از راننده را دارد و برای خدمات VIP پیشنهاد می‌شود. ون هیوندای H350 در کشورهای اروپایی نیز برای ترانسفرهای فرودگاهی استفاده می‌شود.

اجاره ون فرودگاه مهرآباد

اجاره ون فرودگاه مهرآباد

سخن آخر

اکنون، درخواست ون برای فرودگاه به صورت آنلاین در شهر بزرگ تهران با استقبال بسیاری روبه‌رو شده است. به همین دلیل، مسافران عزیز و محترم باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از سفر، درخواست تاکسی ون خود را از طریق صفحه اصلی سایت سفرکار ثبت کرده و اطلاعات کامل و لازم را از جزییات رزرو و نرخ کرایه به دست آورند. همچنین، می‌توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند تا در امور رزرو و اطلاعات بیشتر کمک دریافت کنند.

آدرس:

تهران، محله صادقیه، خیابان 20 متری سازمان آب، پلاک 167، مجتمع مهرگان، طبقه همکف، واحد 25

شماره تماس:

02167189

ایمیل:

[email protected]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *